FAQ

Poniżej znajdziesz zbiór często zadawanych pytań oraz odpowiedzi na nie.

1. Konfigurator

Nasi eksperci od prezentów przedstawiają różne pułapy cenowe boxów, ale nie tylko. Mr Box to mistrz upominków. Znajdziesz tu ciekawe, wyselekcjonowane przez nas gadżety. Część produktów będzie odpowiadała cechom, które zaznaczono w kwestionariuszu.

Agent jak to agent, ma dostęp do szerszej bazy danych. Znajdziesz tu nie tylko gadżety, ale także droższe upominki. Oczywiście dobierając taki prezent, Agent dokładnie Cię wypyta o zainteresowania i nie tylko.

Hero operuje na jeszcze szerszym asortymencie niż Agent. Kupując Hero Boxa grasz także o Nagrodę Specjalną. Jeżeli zostaniesz wylosowany, do Twojego boxa dorzucimy dodatkowo fantastyczny, dopasowany prezent o wartości jednokrotności, do dwukrotności kwoty wydanej na boxa.

Oczywiście, nawet Cię do tego zachęcamy! Działamy w taki sposób, że nie zdradzimy Ci, co dostaniesz. To zupełnie tak, jakbyś sam zrobił sobie prezent.

Przejdź do strony głównej aby zobaczyć producentów, których produkty znajdują się w naszych boxach.

Zależnie od ceny, w boxie znajduje się od czterech do piętnastu starannie dobranych przedmiotów o różnej wartości. Gdy boxa przygotowuje Agent lub Hero, w przesyłce znajdziesz dodatkowo jeden lub dwa główne, wyróżniające się prezenty.

Nasz kwestionariusz jest skonstruowany w taki sposób, aby w Twoim boxie znalazły się prezenty oraz gadżety odpowiadające zainteresowaniom Twoim, lub osoby, którą chcesz obdarować. Jeżeli wolisz kupić gotowego boxa, zajrzyj na stronę gotowe boxy.

Wierzymy, że prezenty będą trafione, więc nie zdradzamy co się w nich znajdzie. Zresztą bez zaskoczenia nie byłoby zabawy, a na to przecież stawiamy!

Z dużym zaangażowaniem! Standardowo box jest pakowany w nasze firmowe białe pudełko z kolorowym wypełniaczem. Zawartość zamykamy ładną bibułką i dołączamy konfetti – a zależnie od okazji – także naklejki.

Jeżeli Twój pies obchodzi urodziny to jeszcze nie pomożemy ale jeżeli chcesz obdarować człowieka, to bądź pewny, że sobie poradzimy. Mamy w asortymencie prezenty na wszystkie okazje! 

Tak. Dlatego też pytamy o relacje, jakie łączą Cię z osobą obdarowywaną, bo wiemy, że ma to duży wpływ na jego zawartość. Niektóre boxy będą zatem bardziej formalne, a inne dowcipne.

Jeżeli znasz dobrze te osoby, to wypełnij ankietę tyle razy, ilu będzie obdarowanych. Za każdym razem kiedy ukończysz kwestionariusz, box trafia do koszyka. Możesz dodać do koszyka dowolną ilość boxów. 

Jeżeli kupujesz boxy dla swoich pracowników, sprawdź nasze gotowe zestawy. Za wysyłkę płacisz tylko raz. Przy zakupie dziesięciu boxów lub więcej, skontaktuj się z nami aby otrzymać indywidualną propozycję dopasowaną do Twoich potrzeb. 

Rozmiar boxów dostosowujemy do ich zawartości, a ta zależy od dobranych produktów. Z drobnymi wyjątkami, maksymalny rozmiar boxa wynosi 20 x 30 x 40 cm. Rozmiar ten może zostać przekroczony jeżeli w ramach HeroBoxa została wylosowana jedna z nagród głównych, które najczęściej wymagają osobnego pakowania.

2. Konto i rejestracja

Nic wielkiego – wystarczy, że w zakładce logowania klikniesz „Nie pamiętasz hasła?”, następnie podasz adres e-mail podany podczas zakładania konta i… gotowe!

Aby dokonać rejestracji w naszym sklepie internetowym, kliknij ikonkę  w prawym górnym rogu strony (ikona obok koszyka), następnie w sekcji „Zarejestruj się” podaj swój adres e-mail. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość z tymczasowym hasłem, które po pierwszym logowaniu będzie można zmienić. Dostęp do zmiany hasła znajduje się na stronie https://herobox.pl/moje-konto/edytuj-konto/.

Posiadanie konta nie jest koniecznie, możesz dokonać zakupu na naszej stronie jako niezarejestrowany użytkownik.

3. Zamówienia

W celu dokonania zamówienia na Herobox:

  1. Przejrzyj ofertę za pomocą menu nawigacyjnego, kategorii oraz filtrów dostępnych w sklepie.
  2. Dodaj produkty do koszyka – zawartość koszyka możesz sprawdzić klikając na ikonę  w prawym górnym rogu – możesz również edytować oraz usuwać produkty.
  3. Jeśli wybrałeś już wszystkie interesujące Cię produkty – przejdź do koszyka, wybierz opcję dostawy, uzupełnij kupon rabatowy jeżeli takowy posiadasz i kliknij przycisk „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”, po czym uzupełnij swoje dane oraz dokonaj płatności.

W przypadku zwrotu ponosisz jedynie koszty przesyłki zwrotnej.

Tak – szczegóły dotyczące zamówienia wysyłamy na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Szczegóły dotyczące złożonych zamówień znajdują się w zakładce „Moje konto -> Zamówienia” 

Tak – w celu złożenia zamówienia telefonicznie, prosimy o kontakt pod numerem 663-401-032 lub mailowy: kontakt@herobox.pl. Zamówienia składane tym sposobem wysyłane są za pobraniem według obliczonych stawek.

Wszystkie Boxy przygotowujemy i wysyłamy w ciągu 48h. W okresach, gdzie ilość zamówień jest zwiększona, czas ten może ulec wydłużeniu.

Tak! Śledź nasze media społecznościowe, bo często pojawiają się one w najmniej oczekiwanym momencie. 🙂

4. Dostawa

Kiedy zamówienie jest już przygotowane, przesyłamy na podane konto e-mail informację z potwierdzeniem oraz linkiem do śledzenia przesyłki.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się przed dostawą – często kurierzy we własnym zakresie dzwonią do odbiorcy przed przyjazdem. Numer do kuriera można również uzyskać poprzez kontakt z wybranym przewoźnikiem, podając numer przesyłki oraz adresata. Numer przesyłki znajdziesz w powiadomieniu wysyłanym na adres e-mail po przygotowaniu przez nas BOX’a. 

Tak – darmowa dostawa dostępna jest dla zakupów powyżej 300 zł i uruchamiana jest automatycznie po przekroczeniu tej kwoty.

  • Paczkomaty InPost: 16,99 zł
  • Kurier DPD: 19,99 zł
  • Kurier DPD pobranie: 21,99 zł

5. Zwroty i reklamacje

Tak, wszystkie produkty objęte są 2 letnią rękojmią. Dodatkowo, część naszego asortymentu posiada gwarancję producenta.

Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30 dni od otrzymania przesyłki. Szczegóły dotyczące zwrotów dostępne są w zakładce Zwroty i Reklamacje.

Tak – w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość otrzymasz zwrot pełnej zapłaconej kwoty, wraz z kosztami pierwotnej przesyłki.

W przypadku zwrotu – ponosisz jedynie koszty przesyłki zwrotnej

Wszystkie boxy są starannie pakowane, ale wiemy, że czasem może zdarzyć się przykra sytuacja i jakiś prezent będzie uszkodzony. Skontaktuj się z nami przez formularz reklamacyjny, wypełniając wszystkie wymagane pola, a niezwłocznie zaproponujemy rozwiązanie.